برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) روز زن و تکریم مقام مادر در شرکت نفت پارس
همزمان با تولد بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه (س) و روز زن و تکریم مقام مادر، مراسمی به همین مناسبت در تاریخ 19 آذر 1404 در سالن آمفی تئاتر پالایشگاه نفت پارس با حضور مهندس پرتوی مدیرعامل ،معاونین و بانوان شاغل در شرکت برگزار شد.
در این مراسم آقای مهندس پرتوی ضمن تبریک این روز بزرگ و فرخنده، اهمیت و ارزش حضور خانم ها در شرکت که مبتنی بر نظم ، دقت ، تعهد شغلی و مسئولیتپذیری بانوان است را نقاط قوت مهم آنان برشمرد و همچنین با توجه به رویکرد شرکت نفت پارس در برنامه های پیش رو، بر همدلی و مشارکت بانوان در نظام پیشنهادات و مدیریت دانش تاکید ویژه داشتند.
مدیرعامل نفت پارس با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت و حقوق زنان، اهمیت امنیت و آرامش در چارچوب ارزشها ،در خصوص استفاده از توانمندي ها و ظرفیت های بانوان در بخش های مختلف شرکت تاکید کردند تا آنان با حضور در جايگاه واقعي خود اين توانمنديها را به ظهور برسانند.
مهندس پرتوی افزود: همواره تلاش شده است نگاه حمایتی و منعطفی نسبت به بانوان همکار داشته باشیم و در مسیر پیشرفت و شکوفایی همراه و پشتیبان آنان باشیم.
در ادامه مراسم، پرسش و پاسخ در جهت رفع دغدغه های بانوان مطرح شد و طبق دستور مدیرعامل محترم، مقرر گردید معاون منابع انسانی نسبت به بررسی موضوعات مطروحه از جمله چندین مورد کمک های معیشتی در حوزه رفاهی برای بانوان اقدام نمایند.
در پایان نیز هدیه ای به رسم یادبود و همچنین مراسم صرف ناهار در خارج از محیط کاری و دور از دغدغه کاری، تدارک دیده شد.



اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید