جزئیات خبر

روز ملی آتش نشانی و ایمنی

همزمان با گرامیداشت هفتم مهر ماه، روز ملی آتش نشانی و ایمنی، فرماندار محترم شهر قدس و هیات همراه با حضور در ایستگاه آتش نشانی پالایشگاه نفت پارس ، ضمن تبریک این روز به تلاش گران عرصه نجات، از زحمات شبانه روزی و ایثار گرانه آنان تجلیل نمودند.
 

روز ملی آتش نشانی و ایمنی

ایشان در این بازدید صمیمانه اظهار داشتند: آتش نشانان با شجاعت و از خودگذشتگی مثال زدنی در خط مقدم حوادث و بحران ها جان خود را به خطر انداخته تا حافظ جان و مال دیگران باشند. بخش زیادی از آسایش جامعه مرهون آمادگی و تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان است. همچنین ایشان یاد و خاطره آتش نشانان مهر ماه سال 1359 پالایشگاه آبادان را گرامی داشتند.
در این مراسم از خدمات و تلاش پرسنل خدوم آتش نشانی با اهداء هدیه تقدیر به عمل  آمد

 

اخبار مرتبط
  • انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامت‌محور برتر استان تهران

    شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت‌محور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران  برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.

     

نظرات کاربران
کاربر گرامی شما اولین فردی باشید که نظر می دهید.
برای نمایش سوالات پرتکرار کلیک کنید

نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید