عزاداری سید و سالار شهیدان در پالایشگاه نفت پارس برگزار شد
مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، روز سه شنبه 2 تیرماه ۱۴۰5 مصادف با هشتم ماه محرم با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان مجموعه در پالایشگاه نفت پارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در این مراسم معنوی کارکنان مجموعه و سوگواران آن حضرت در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سینه زنی و عزاداری پرداخته و هم صدا با آزادگان جهان، یاد و خاطره شهدای حماسه کربلا را گرامی داشتند.
این مراسم با حضور گرم و پرشور جمع کثیری از معاونین، مدیران و کارکنان مجموعه برگزار و هیات عزاداران حسینی با نوحه خوانی و برپایی دسته سینه زنی ، عشق و ارادت خود را به امام سوم شیعیان، حسین ابن علی(ع) و خاندان پاک ایشان ابراز نمودند.
همچنین همانند سالهای گذشته ، امسال نیز قرائت زیارت پر فیض عاشورا همه روزه دردهه اول محرم با حضور جمعی از کارکنان شرکت در محل مسجدالرضا(ع) پالایشگاه و نمازخانه دفتر مرکزی انجام پذیرفت.



اخبار مرتبط
-
انتخاب نفت پارس به عنوان کارفرمای سلامتمحور برتر استان تهران
شرکت نفت پارس، به عنوان کارفرمای برتر و نمونه استان تهران در پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامتمحور که همزمان با سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. این دستاورد درخشان گواه تعهد راسخ و پیشگامی شرکت نفت پارس در ایجاد و حفظ محیطی ایمن، سالم و پویا برای تمامی کارکنان خود است.
نظر خود را در رابطه با این موضوع به اشتراک بگذارید