به گزارش روابط عمومی نفت پارس، این رویداد مهم که با حضور مقامات ارشد استانی از جمله بهزاد سامدلیری، رئیس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برگزار شد، صحنه تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و نقش کلیدی در بهبود شرایط کار و ارتقای بهرهوری ایفا کردهاند.
در بخش کارفرمایان سلامتمحور، پس از ارزیابی دقیق عملکرد 42 کارفرما و خانه بهداشت از شهرستانهای مختلف استان، شرکت نفت پارس به همراه واحد بهداشت خود در مجموعه HSE، توانست در میان سه برگزیده اصلی و ممتاز این جشنواره قرار گیرد. این انتخاب، تاییدی بر رویکرد استراتژیک و سرمایهگذاری هدفمند شرکت در حوزه سلامت شغلی و رفاه کارکنان است.
در مراسمی که به همین مناسبت 23 خردادماه 1405 برگزار گردید، تندیس و لوح سپاس جشنواره کارفرمایان سلامتمحور، به پاس تعهد و توجه ویژه به سلامت کارگران، توسط مقامات استانی به مهندس پرتوی مدیرعامل شرکت نفت پارس و همچنین مهندس گلیج مدیر HSE شرکت اهدا گردید. این دستاورد بزرگ، نتیجه تلاشهای بیوقفه و تعهد مثالزدنی تمامی کارکنان و مدیران شرکت نفت پارس، بهویژه تلاشگران واحد HSEو خانه بهداشت، در راستای پیادهسازی و ارتقای بالاترین استانداردهای ایمنی و بهداشت حرفهای است.
شرکت نفت پارس همواره سلامت و امنیت کارکنان خود را در بالاترین اولویت قرار داده و این موفقیت را گامی سترگ در جهت تحکیم این جایگاه و الهامبخشی به دیگر سازمانها در مسیر ایجاد محیطهای کاری سالم، ایمن و پایدار میداند.
همچنین همزمان با پانزدهمین جشنواره کارفرمایان سلامت محور و خانه های بهداشت کارگری برتر استان ، از گروه های کار نمونه استان که طرح ها ، ابتکارات و دستاوردهای خود را در دو گروه صنعت و خدمات ارائه کرده بودند نیز در سی و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار نمونه استان تهران تقدیر به عمل آمد که در بخش صنعت، دوتن از کارکنان نفت پارس با ارائه "طرح مهندسی معکوس و طراحی مجموعه انحلال ادتیو" برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
