این برنامه با هدف ارتقای توانمندیهای پژوهشی و توسعه فرهنگ حفاظت از محیطزیست در میان دانشآموزان، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان قدس و با محوریت فعالیتهای آموزشی و میدانی برگزار شد. این اقدام در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و تعهدات داوطلبانه زیستمحیطی شرکت صورت گرفته است.
در این مراسم، ضمن تشریح اهداف و برنامههای طرح «محیطیار» که با هدف تقویت روحیه پژوهشگری و ترویج فرهنگ حفاظت از محیطزیست در میان دانشآموزان طراحی شده است، برنامههای نمادین و آموزشی متعددی از جمله اهدای هدایا به دانشآموزان و کاشت نهال بهصورت مشترک اجرا شد.
شرکت نفت پارس ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و دستاندرکاران حاضر در این رویداد، بر تداوم حمایت خود از طرحهای اثرگذار در حوزه محیطزیست و آموزش نسل آینده تأکید مینماید. بیتردید، اینگونه مشارکتها گامی مؤثر در مسیر نهادینهسازی فرهنگ مسئولیتپذیری زیستمحیطی در جامعه خواهد بود.
